Amsterdamse Waterleidingduinen

5 thoughts on “Amsterdamse Waterleidingduinen

  1. Hoi Jaap,
    Gelukkig weer terug van vakantie! De foto’s van MacedoniĆ« zijn mooi maar nu gewoon dicht bij huis fantastisch. Nu kunnen wij weer genieten zo helder en het lijkt wel echt de oerbos en het achter land van Polen.
    Bedankt voor het mee genieten.

  2. Laat ik je nou bekennen dat ik me niet heugen kan daar ooit geweest te zijn. Schandalig voor een Mokums Meisje, niet?! Als ik jouw fraaie foto’s zie moet ik daar toch echt nodig eens heen. Prachtgebied!

  3. Pingback: Weekly Photo Challenge: Grand | Jaap Kroon

Geef een reactie

