De schoonheid van ouderdom

Hoe vaak ik dit rondje heb gelopen, dat weet ik echt niet meer.

003kl

Toch is het elke keer weer anders en elke keer is het weer mooi en geniet ik. 

020kl

Vanmorgen kwam ik iets tegen waarvan ik dacht dat het baby paddenstoelen waren. Ik moet meteen bekennen, ik heb weinig verstand van paddenstoelen. De paddenstoelen die ik wel ken, die belanden meestal bij mij in de pan. De fragiele steeltjes met hun doorschijnende lamellen die ik zag staan, bleken echter twee oudjes te zijn. Het Plooirokje.

087

7 thoughts on “De schoonheid van ouderdom

  1. Ook ik ervaar waar ik woon,het is steeds weer anders! De foto,s van de avondlucht zijn onbeschrijfelijk mooi,ik zou zó op het bankje plaats willen nemen om te genieten van al dit mooi,s
    Nu dan ervan genieten,vanachter de computer. Gelukkig heb ik hier óók de mogelijkheid,om te genieten….ik wens je een fijn weekeind!

  2. Prachtig zeg! En zo herkenbaar. Er zijn ook verschillende ‘rondjes’ die ik al zo vaak heb gelopen en die toch iedere keer weer anders zijn en prachtig blijven… De weersomstandigheden, seizoenen, flora en fauna en zeker ook je eigen gemoedsstemming is immers ook altijd anders. (Die plooirokjes in hun nadagen lijken trouwens wel van glas op deze foto. Mooi!)

Geef een reactie

