Dakterrasconcerten

Het afgelopen jaar heb ik bij mijn thuis twee dakterrasconcerten georganiseerd. Naast koken en fotograferen is muziek een niet weg te denken onderdeel van mijn leven. Ik zing zelf in popkoor Haarlem en sta 2x per jaar met ons koor op het podium van het Patronaat in Haarlem. Muziek maken is te gek, net zoals het luisteren naar live muziek. En hoe te gek is het wel niet als je de artiest met zijn muziek in huis haalt. Intiemer kan het haast niet. En hoe mooi is het om mensen met elkaar te verbinden die dezelfde passie delen. Met dat uitgangspunt wordt mijn dakterras een paar keer per jaar omgetoverd tot een podium. Een podium voor zeer talentvolle singer-songwriters.  Ik zorg voor de hapjes en de gelegenheid, de artiesten voor de muziek en met zijn allen zorgen we voor de beleving. Een bijzondere beleving.

DAIMY LOTUS EN YORICK VAN NORDEN

SANDY DANE EN EMIL LANDMAN

3 thoughts on “Dakterrasconcerten

  1. Jé wat leuk zeg! Ik kan me ook geen leven zonder muziek voorstellen. Maar wat gaaf dat jij in de gelegenheid bent en mensen dus ook de gelegenheid biedt om dakterrasconcerten te geven/bezoeken. Heb je die foto’s ook zelf gemaakt? Die zijn mooi!! En dan lekkere hapjes erbij… hmmm, klinkt goed hoor!

Geef een reactie

