Vergane glorie

Sterven in zee

Roest tranen vloeien

17 thoughts on “Vergane glorie

  1. Rust roest, zeker in het water. Deze vergankelijkheid levert dan wel weer schitterend beeldmateriaal op. Persoonlijk vind ik de laatste foto het mooist, vanwege de ‘deur’ aan het eind. Daar zit symboliek in…….

  2. Een onverdiend en triest einde! Zo,n mooi bouwwerk laten vergaan..ik ben er meerde keren geweest en vond het mooi. Bij het zien van deze foto’s liepen de rillingen langs mijn rug. Je hebt het super in beeld gebracht! Als er niet snel wat gebeurt,zal de tand des tijds z,n vernietigende Werk voltooien…….

    • Ik ben bang dat het niet lang meer gaat duren. Het is nu niet de meest gunstige tijd om te investeren. Des te langer het leeg staat, des te hoger de kosten straks. Blij ben ik wel met je compliment Ep. Dank!

Geef een reactie

