Nationaal Park Veluwezoom

Rheden 

16 thoughts on “Nationaal Park Veluwezoom

  1. Fantastische foto’s jaap,die foto met dat heuvelachtige pad, met die kale bomen, steelt voor mij bij deze serie absoluut de show!!

  2. Ik kom superlatieven tekort, zo mooi! Die met die lammetjes is natuurlijk ontzettend lief, maar die met dat paard en de ruïne, de laan tussen de bomen, die spiegelingfoto met de trappetjes…: pfff, daar ben ik gewoon jaloers op! Man, wat zul jij hebben genoten (ik begrijp dat je weer thuis bent?)

    • Jeetje. Wat een mooie complimenten. Ik ben er even stil van. En ja, ik heb enorm genoten. Niet alleen van de omgeving, maar ook van de zorg voor 2 prachtige honden, drie katten en twee kippen en het verblijf in een eeuwenoud pand in het centrum. Ik was een geluksvogel voor een week 😉

Geef een reactie

