Mijn achtertuin

Amsterdamse Waterleidingduinen

4 thoughts on “Mijn achtertuin

  1. Ik moet je zeggen dat jouw achtertuin nog fraaier is dan de mijne jaap, niet dat ik wat te klagen heb,dat niet.bijzonder fraaie serie foto’s weer!

  2. En ik ben weer blij met je compliment. Dank. Met de staartmezen had ik geluk. Ik zat op een heerlijk plekje mijn boterhammetjes op te peuzelen en zag ze ineens. Op een gegeven moment zagen zij mij niet meer als een bedreiging en kon ik ze fotograferen!

Geef een reactie

