Familie de Zwaan

17 thoughts on “Familie de Zwaan

  1. Heerlijk. Op de foto van broer en zus zie je heel duidelijk het soort verbazing dat babyยดs vanaf een maand of acht ook kunnen uitstralen: “er gaat een wereld voor me open maar ik weet nog niet precies waar ik ben.” Was de vader niet overbeschermend en ergo agressief?

    • Elke keer als ik buiten ben kom ik cadeautjes tegen. Zo ook deze. De vader was niet agressief, wel beschermend. Zolang jezelf heel rustig blijft, dan gebeurt er niet zoveel!

Geef een reactie

