De Zee

Wijk aan Zee

15 thoughts on “De Zee

    • Dank je wel. Als het daar niet al te druk is, dan heeft het strand voor mij altijd een meerwaarde. Ik wandel er mijn hoofd leeg en tank wat nieuwe energie. Van een mooie zonsondergang word ik zelfs een beetje opgewonden. Een cadeau!

  1. Je bent niet de enige, Jaap, die op die manier geraakt wordt door de zonsondergang in combinatie met de zee. En dan kan je het slechter treffen dan met de Noordzee. Sinds ik in Frankrijk woon heb ik eigenlijk nooit de zee gemist, wat best wel bijzonder is na een paar decennia in en rond Den Haag. In Bordeaux was de Atlantische Oceaan niet eens zo ver weg (uurtje of zo), maar hier ben ik volledig zeeloos. Door die foto’s van jou is het verlangen naar de zee nu dubbel en dwars aanwezig. En bedankt!

Geef een reactie

