In de polder

Haarlem/Haarlemmerliede/Spaarnwoude

16 thoughts on “In de polder

  1. Fraaie foto’s, koeien zijn leuke nieuwsgierige dieren,de jonge zwanen lekker op het water.en met de mooie wolken maak je me natuurlijk blij! Kortom: foto’s om heerlijk bij weg te dromen.

  2. Over genieten gesproken en wederzijds waarderen…
    Ik ben naar de grote stad geweest, jij in de polder. Wat is het mooi, het landleven. Het geeft je rust.
    Vertederende foto’s. Ik geef ze een hartje.

  3. Haha die nieuwsgierige koeien, prachtig! De foto’s zijn allemaal erg mooi, maar ik ben zelf helemaal weg van die foto met dat kerkje. Mooi standpunt ingenomen en dan die wolkenlucht erbij… topfoto!

    • Het kerkje is ook mijn favoriet. Niet alleen vanwege de foto, maar ook vanwege het sentiment. Mijn vader is er om de hoek geboren en het kerkje kent een mooi verhaal over Klaas van Kieten. Oh ja, ik heb een nieuwe ultra groothoeklens van 10-18 mm waar ik heel blij mee ben 😉

Geef een reactie

