De Zee

Wijk aan Zee

11 thoughts on “De Zee

  1. Prachtig jaap! Hier een soortgelijke zonsondergang, echter de foto’s die ik ervan gemaakt heb zijn niet zo mooi geworden.

      • Die heb ik al, maar heb tot mijn grote spijt te weinig tijd om er eens rustig ervoor te gaan zitten,maar dat komt goed.wel heb ik vandaag wat proefopnames gemaakt van een bij. Het is gewoon erg wennen deze camera,voorlopig gebruik ik hem alleen thuis. Het klopt,met weinig licht heb je een statief nodig, de foto’s die ik deze avond had gemaakt waren even snel tussen mijn werk door.

    • En dat gebeurde heel snel. Ik had nog heel even de pech dat er een stofje in mijn camera zat dat snel verwijderd moest worden. Uiteindelijk zijn de foto’s gelukkig gelukt!

Geef een reactie

