Elshani

Een dorpje in de bergen van Macedonië

6 thoughts on “Elshani

  1. Allemachtig, dat vergezicht dat je ook als banner hebt geplaatst… zoooo mooi! Maar de andere mogen er ook zijn, wát een gebied, wát een land, ik geloof dat ik er ook maar eens naar op vakantie moet! Die familiefoto is ook geweldig, en zeker ook die op de berg, met die ezel en oudere dame. Ik zie overigens wel dat als ik -soms- klaag dat mijn huisje in zo’n erbarmelijke staat is, dat relatief gezien best nog wel meevalt…

    • Ik word helemaal blij van je mooie en enthousiaste reactie. Nu weet je het echt, waarom Macedonië mijn hart heeft gestolen. Vorig jaar heeft mijn neef een video gemaakt over hun bezoek aan mij en het land. Bij deze de link http://youtu.be/ZBJyTYGpqPw Zoals het er nu voorstaat ga ik in oktober nog een weekje en vermoedelijk ook met mijn zoon in de winter naar Macedonië.

Geef een reactie

