Fotowedstrijd Still Haarlem

IMG_6593 (3)-2

Ik ben derde geworden bij een fotowedstrijd en ik ben er trots op. Als een pauw. Uitgekozen door een echte jury. Anderhalf jaar ben ik nu bezig. Redelijk fanatiek. Passioneel is misschien een beter woord. Ik beleef er in ieder geval heel veel plezier aan. In dit wereldje ben ik een autodidact. Snap er soms nog steeds geen snars van. Vooral als ik mede hobbyisten technische terminologie hoor bezigen. De hoofdprijs was een workshop fotografie. Misschien dat ik er ooit nog een ga volgen. Ik zal hem nu helaas zelf moeten betalen. Voorlopig doe ik het vooral op gevoel en lees zo nu en dan wat over deze schitterende hobby. Een hobby die een belangrijke en niet te onderschatte rol in mijn leven is gaan spelen. De waardering die ik krijg, daar word ik altijd heel erg blij van. Het creëren en het vertalen van een verhaal middels een foto, stemt me even zoveel vrolijk. Intimi kennen de diepere betekenis. Het verhaal achter de foto. Ik ben in ieder geval van plan om nog een hoop verhalen te vertellen.

Deze foto’s zijn gemaakt door mijn zus Linda Kroon. Ook zij is inmiddels behept met het fotovirus. Neem gerust eens een kijkje op haar Facebookpagina Going Dutch.

De wedstrijd werd georganiseerd door het Noord-Hollands Archief in Haarlem.

16 thoughts on “Fotowedstrijd Still Haarlem

  1. Jaap, felicitaties met je derde prijs. Ik deed zelf mee en verbaas me dat ik niets over de uitslag,
    een winnaar, 2e prijs, verslagje, noem maar, terugvinden kan, noch op de website van het Nrd Hollands archief, noch in het Haarlems dag- of weekblad, nergens dus. Heb jij misschien een link of tip voor mij?

    • Dank je wel Ria. Op de site van het Noord Hollands archief staat een stukje over de wedstrijd. Er staat ook een linkje bij. Even doorklikken en dan kom je bij de foto’s en het jury verslag. Gr. Jaap

Geef een reactie

