Herfst om de hoek

Haarlem

Veerpolder

14 thoughts on “Herfst om de hoek

    • Hey Noortje. Zit je mij nu een beetje te pesten met moeilijke woorden, sinds mijn ingewikkelde Descent 😉 En ja, het zijn allemaal Aalscholvers en er zaten er nog veel meer. Ik probeerde zo dichtbij mogelijk te komen, maar de vogels zijn zeer alert. Ik was dan ook net op tijd om deze groep te fotograferen.

      • Hihi nee hoor, voor mij is alliteratie een heel gewoon woord, erfenis van mijn studie denk ik…
        Zo zie je maar 🙂
        Ik heb ooit ÊÊn aalscholver op een paaltje kunnen fotograferen en was daar al blij mee, maar zo’n heel gezelschap… geweldig!

  1. Roodborsttapuit? ik moest het even opzoeken of het wel een vogeltje was 🙂 maar je hebt gelijk! hij bestaat werkelijk. De foto van de rups vind ik heel mooi en hoe heb je het voor elkaar gekregen dat de aalscholvers allemaal dezelfde kant op keken? ben jij soms een aalscholver fluisteraar 😉

Geef een reactie

