Hands off our girls

Serious Request 2014

Als echte Haarlemse Mug kan ik er natuurlijk niet omheen. Het Glazen Huis staat op de Grote Markt. Uiteraard heb ik er een kijkje genomen. Ook was ik als fotograaf te gast bij een benefietvoorstelling van de film “De doorbraak van een shockjock.” Een film over Giel Beelen en gemaakt door Marc de Hond. Gastspreker was Jorgen Raymann en de muziek werd verzorgd door Sandy Dane. De gehele opbrengst was en is voor Serious Request. De DVD van de film is nog steeds te koop bij bol.com en ook die opbrengst gaat naar SR14. En de documentaire is een absolute aanrader!

10 thoughts on “Hands off our girls

  1. Wat een fraaie serie jaap! Ik hoop dat het weer een groot succes word,ook hier in Zeeland ( Westkapelle ) staat een glazen huis en word druk bezocht. Handen af van onze meiden! Weet je jaap,ik heb groot respect voor vrouwen,verdrietig genoeg,denken veel mannen hun vrouwen te kunnen en mogen onderdrukken in sommige landen.

    • Ten eerste een dank je wel Edwin. Helaas gebeurt het niet alleen in andere landen, maar ook in ons eigen land. Ik heb heel lang bij de politie gewerkt en een aantal jaren als rechercheur bij de Jeugd- en Zedenpolitie. Daar ben ik vele schrijnende gevallen tegengekomen. Handen af van onze vrouwen!

  2. I wish some day, women across the world will get their due respect and the society will be more compassionate towards them. It is said that where women are not respected, there is larger probability of doomsday. Not sure if this world is headed towards that, with the kind of killings and abductions of women we have seen in some parts of the globe.

Geef een reactie

