Freedomfighters X

Kerst met vrienden

Mijn zoon zit op het Media College. Een van de dingen die hij daar leert is het maken van films. Deze film maakte hij onlangs tijdens het vieren van de kerst met zijn vrienden. Het is nog wachten op de film die hij maakte tijdens een optreden van Bo Saris. Maandag gaan we weer samen op pad. We gaan dan naar een optreden van Alain Clark. Ivan doet dan het video werk en ik de fotografie.

This film was made by my son Ivan. He studies at the Media College.

6 thoughts on “Freedomfighters X

  1. Jeetje dat heeft hij leuk gedaan zeg! Wel even wat anders dan wat die zoon van mij maakt, fervent filmer. Maar hé, die is dan ook nog maar pas 11 😉 Maar serieus, erg leuk en aanstekelijk en mooi in zwartwit. Volgens mij hebben ze een heerlijke kerst gehad samen, geweldig ook met zo’n vriendengroep. (Was dat spacecake met ijs, wat ik voorbij zag komen? 🙂

Geef een reactie

