Jij mag de prins zijn

Walk With Me

Gisteravond sloot Alain Clark zijn ‘Walk With Me’ theatertour in Amsterdam af. Een muzikale wandeling door zijn leven.De voorstelling was in De Duif, een voormalige kerk op de Prinsengracht. Tijdens zijn tour gaf hij, in elke stad waar hij optrad, een podium aan lokaal talent. Een van deze talenten was en is Marit Mesman. Voor de trouwe volgers van mijn blog geen onbekende. Ze trad al eens op tijdens een door mij bezocht huiskamerconcert en in september trad ze bij mij thuis op. Ivan was toen jarig. Marit is een jongedame van 14 jaar oud. Ze schrijft haar eigen liedjes en treedt daar regelmatig mee op. Zo ook gisteravond. “Jij mag de prins zijn” is zo’n liedje. Het liedje wat ze die avond zong. Ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen wie die avond haar prins was. Van haar optreden wordt door mijn zoon Ivan een videoclip gemaakt. Kijk mee hoe een droom van een talentvolle singer songwriter uitkwam. Ik ben er van overtuigd dat dit niet niet haar laatste droom is die werkelijkheid wordt!

 

10 thoughts on “Jij mag de prins zijn

Geef een reactie

