Myles Sanko

Patronaat Haarlem

Myles Sanko is een soulvolle Engelse singer songwriter. Een tijd geleden voegde hij mij toe op Instagram. Daarvoor kende ik hem niet. Ik ben toen zijn muziek gaan beluisteren en ik moet zeggen, ik vind het geweldig. Sanko haalt zijn inspiratie uit artiesten zoals James Brown, Al Green, Otis Redding en Bill Withers. Luister maar eens naar Forever Dreaming. Momenteel toert hij even door Nederland en deed gisteravond Haarlem aan. Hij trad op in de kleine zaal van het Patronaat. Het toeval wilde, dat ik samen met mijn popkoor, een generale repetitie in de grote zaal van deze poptempel had. Heel even hadden we samen bedacht, dat ik samen met Popkoor Haarlem een nummer bij hem kwamen zingen. Dit was helaas geen haalbare kaart. Ik had wel het geluk, dat onze repetitie eerder was afgelopen dan zijn concert. En ik had mijn camera bij mij. De foto’s heb ik tijdens zijn 2 laatste nummers kunnen maken. Een tweetal zijn al te zien op zijn Facebookpagina.

 

 

3 thoughts on “Myles Sanko

  1. Pingback: Weekly Photo Challenge: Express Yourself | Jaap Kroon

Geef een reactie

