4 On The Floor

Patronaat Haarlem

Afgelopen zondag was het zover. Na 16 repetities stonden we met onze show, met als thema Disco, in de grote zaal van het Patronaat. In een stampvolle zaal. Het werd een geweldig feest. Weken van hard werken werden beloond. Alles viel die avond op zijn plaats. Dat gold ook voor het voorprogramma. Een inmiddels zeer bekende jongeren bigband. Ze speelden een half uur alleen maar nummers van Stevie Wonder. Geweldig.

Popkoor Haarlem

De Going Dutch foto’s zijn gemaakt door mijn zus Linda.

 

New Harlem Deluxe

7 thoughts on “4 On The Floor

  1. Super gave serie heb je ervan gemaakt, je lijkt me iemand die heel creatief is en positief in het leven staat,en geniet van alles, wat ik prachtig vind om te zien. Ik zou zeggen, ga zo door! Je bent een voorbeeld voor anderen in je omgeving en deze blog,dat weet ik zeker!

  2. Je hebt in de New Harlem Delux-serie weer prachtig gebruik gemaakt van het licht, de foto’s zijn echt heel erg mooi!! En wat fijn dat de show zo goed is gegaan, na al het harde werken. Goeie discobloes had je aan ook 🙂

  3. Hahaha wat ontzettend RAAR om je ‘in het echie’ te zien… maar ook geweldig leuk, zo op het podium, zelfverzekerd en swinging. En dat pak is natuurlijk geweldig cool, zeker samen met die blouse, hahaha, en nu ga ik even bijkomen van het lachen.

  4. Leuk filmpje prettig kennis met je te maken 🙂 waarschijnlijk hebben jullie een ontzettend gezellige avond gehad maar je gaf al aan dat het geslaagd was. Je foto’s zien er ook heel professioneel uit.

Geef een reactie

