Daimy Lotus

Creative and inspiring young people

Het is alweer bijna 2 jaar geleden dat ik Daimy leerde kennen. Ze was een van de singer songwriters die in juni 2013 op mijn dakterras kwamen optreden. Een groot succes was het. Samen met Yorick van Norden speelde ze sterren van de hemel. Wat een stem heeft die meid. Niet alleen ik werd een fan van haar, maar ook de rest van mijn familie. Vorig jaar zomer zijn we met zijn allen nog een keer naar een optreden van haar in Haarlem geweest. De laatste tijd timmert ze behoorlijk aan de weg. Ze heeft onlangs een single met een bijbehorende clip gemaakt en is regelmatig op de diverse radiostations te horen. Deze maand gaat ze naar Londen voor de opnames van een nieuwe videoclip. Ik heb haar nieuwe single al mogen beluisteren. Het kan niet anders, dat het een hit wordt.

Zaterdag 24 januari zagen we elkaar weer. Mijn oudste zoon Rutger en ik waren die maand jarig. Een feestje zonder muziek is geen feest, dus werd Daimy uitgenodigd. Niet in een kringetje de leverworst doorgeven, maar genieten van een huiskamerconcert. En genoten hebben we. Ook van de, door Rutger, zelf gemaakte roti’s. Twee keer een half uur werden er zelfgeschreven liedjes en een aantal covers ten gehore gebracht. Luisterliedjes en meezingers. Ik val misschien in herhaling, maar wat een geweldige zangeres is het. En bovenal ook nog eens een prachtig mens. Het heeft weer genoeg inspiratie opgeleverd om dit jaar weer een aantal dakterrasconcerten te organiseren. Concerten waar jonge creatieve en inspirerende jonge artiesten een kans krijgen om hun talent te laten zien. Dit geldt ook voor Rutger. Hij is kok en heeft beloofd om zijn culinaire talent te gebruiken om het feestje compleet te maken.

006

Voor boekingen van artiesten voor een huiskamerconcert ga je naar HKConcerten. Je kunt Daimy Lotus ook nomineren als beste nieuwkomer voor de 3fm Awards.

7 thoughts on “Daimy Lotus

  1. Leuk jouw missie om jong talent te promoten. Die Daimy is duidelijk een zeer getalenteerde zangeres, met een krachtige, bijzondere stem! Erg leuk ook die huiskamerconcerten. Hier zouden wij zelf haast de huiskamer uitmoeten als er iemand een concert kwam geven, past niet echt nee, maar a la, het idee alleen al vind ik erg leuk πŸ™‚ En zo’n culinaire zoon erbij die voor lekkere hapjes zorgt… wat een topverjaardag!

    • Dank je Noortje. Maar mijn huiskamer is niet veel groter dan die van jou. Vandaar, dat als de groep groter wordt, we verhuizen naar mijn dakterras. Die is wel heel groot. En Daimy gaat er zeker komen!

  2. Na je vorige blogs om jongeren in de spotlight te zetten dacht ik nog “Daimy komt ook nog wel voorbij” en ja hoor daar is ze, en ze verdient het zeker om in het zonnetje te worden gezet, Ik heb al op haar gestemd op de 3FM Awards.

Geef een reactie

