Papieren jubileum

Het is vandaag precies twee jaar geleden dat ik deze foto maakte met mijn eerste spiegelreflexcamera. Een Canon 1000D. Honderden euro’s later ben ik nog steeds blij met mijn beslissing om zo’n camera aan te schaffen. Een van de beste aankopen in mijn leven. Het heeft mij zeker geholpen om een andere kijk op het leven te krijgen. Een gezond en mooi leven. Ik ben op plaatsen gekomen, waar ik anders nooit geweest zou zijn. Prachtige plekken. Ik heb mensen ontmoet, die ik anders nooit was tegengekomen. Mooie mensen. Ze heeft mij kansen geboden, waar ik vroeger alleen maar van droomde. Dromen die beetje bij beetje uitkomen. En gelukkig valt er nog genoeg te dromen.

It is exactly two years ago that I took this picture with my first SLR. A Canon 1000D. Hundreds of euro’s later, I am still happy with my decision to buy one of these cameras. One of the best purchases of my life. It certainly helped me to get a different perspective on life. A healthy and beautiful life. I came in places where I never would have been. Wonderful places. I’ve met people that I otherwise never had met. Beautiful people. She has given me opportunities I onced dreamed of. Dreams that come true little by little. And there is still plenty to dream.

001-2

16 thoughts on “Papieren jubileum

  1. Hoi Jaap
    Aanmelden gelukt!
    Maak nog vele kiekjes en verhaaltjes!
    Ga het vanaf nu volgen en veel succes en plezier tijdens het uitvoeren van deze leuke hobby

    Groet Hein

Geef een reactie

