Tussen de Stad en de Zee

Nationaal Park Zuid-Kennemerland

Duin en Kruidberg

18 thoughts on “Tussen de Stad en de Zee

  1. Prachtige foto’s van een schitterend natuurgebied en die dieren… zucht, ja dan zit je bij mij altijd goed, maar dan zo mooi gefotografeerd! Maar wat is er met de lucht van 143 gebeurd, dat ziet er niet erg natuurlijk uit? Die laagjesfoto is ook geweldig en die met dat doorkijkje op de twee Hooglanders vind ik ook bijzonder. Wat had je goed weer!!

    • Wat een heerlijke en mooie reactie Noortje. Dank je wel. Foto 143 heb ik met een ultra groothoeklens gemaakt. Ik had volop de zon van links en het was een beetje mistig. Hierdoor lijkt er wel een kring te zijn ontstaan. En ik ben blij met mijn vos. Jammer genoeg is de foto dat hij de Brasem aan het eten is, niet scherp genoeg om hem te plaatsen. Eindelijk een Vos die niet wordt gevoerd.

Geef een reactie

