Gotcha! Het Interview

Haerlems Bodem

Tijdens mijn sollicitatie bij Haerlems Bodem heb ik Josien leren kennen. Ook zij wilde bij het online magazine aan de slag. Tijdens een groepsopdracht, die deel uitmaakte van de sollicitatieprocedure(lees feestje), was ik meteen onder de indruk van haar kwaliteiten. Het bedenken van een rode draad in een verhaal en het dan ook ook nog eens in een hoog tempo op papier kunnen zetten, daar werd ik blij van. Het was dan ook niet meer dan logisch, dat ik aan de redactie vroeg, of ik haar mee kon nemen naar het interview met Gotcha! Ik kan een beetje schrijven, maar mijn kwaliteiten liggen toch meer bij het maken van foto’s. Mijn rol als sidekick tijdens het interview, beviel me dan ook uitstekend. Het hele interview met bijbehorende foto’s is te lezen op Haerlems Bodem. Volg ons ook ook Facebook!

Screenshot 2015-03-07 14.23.55

2 thoughts on “Gotcha! Het Interview

  1. Leuk dan om samen met iemand als Josien te doen, lijkt me! Goed interview en mooie foto’s erbij! Wie weet is met deze opdracht het begin van ‘zo af en toe samenwerking’ geboren 🙂

Geef een reactie

