Akoestisch genieten van Krater en Grey Lotus

In de Pletterij in Haarlem vond 21 maart een mooie muzikale belevenis plaats. Volledig akoestisch. Ik was erbij, schreef erover en fotografeerde het concert. Het hele artikel is te lezen op Haerlems Bodem. In het artikel zijn de foto’s in kleur te zien. Hieronder een selectie in zwart-wit.

In Pletterij Haarlem, 21 March, a beautiful music experience took place. Completely acoustic. I was there , wrote about it and photographed the concert. The entire article can be read at Haerlems Bodem. The article shows the pictures in color. Below is a selection of black and white.

 

13 thoughts on “Akoestisch genieten van Krater en Grey Lotus

  1. Jaap, Jaap… wát knap! Ik heb het stuk gelezen en ben onder de indruk. Heel pakkend, beeldend en boeiend geschreven, en met geweldig mooie foto’s erbij. Daar zullen band, Haarlems bodem en de Pletterij heel blij mee zijn!

  2. Op facebook kwamen er ook zulke prachtige foto’s voorbij. Ben blij dat je ze ook in het zwart/wit deelt. Ik weet niet hoe je het doet, maar deze foto’s spreken zo mooi. Echt, een beetje woordenloos word ik er van. Knap gedaan!

  3. Pingback: Sing It | Lyrics, Sentiments and Me

Geef een reactie

