Teamwork Haerlems Bodem

Haarlem

Afgelopen zondag was er weer een intiem concert in de Nieuwe Kerk in Haarlem. Een optreden van zager Farris die tegelijkertijd zijn nieuwe album Talk of the Town lanceerde. De dames van Loïs Lane kwamen zijn CD uitreiken. Het is een samenwerkingsverband met de Protestantse gemeente Haarlem, het Patronaat en Hart op de Tong. Ik ben absoluut niet gelovig, maar bewonder wel het Haarlemse initiatief van de jonge dominee Tom de Haan(of was het toch stiekem Chiel Beelen). Ik was er samen met mijn collega Wiebrig. Haar eerste klus. Zij heeft haar eigen serie foto’s gemaakt en gaat het ook het artikel schrijven. Het was de eerste keer dat we samen op pad gingen. Twee fotografen met een andere achtergrond die elkaar aanvullen. Met tips en trucs. En gewoon door elkaar leren kennen. Ik heb genoten en het smaakt zeker naar meer. Het enige wat ik nog zeg is, dat het gesprek met de dominee zeer boeiend was. De rest moet jullie binnenkort maar lezen op Haerlems Bodem.

 

11 thoughts on “Teamwork Haerlems Bodem

  1. Dat ziet er wel heel gezellig uit, een voorbeeld voor de katholieke kerk! dit zou waarschijnlijk meer volgers trekken 🙂 Leuk dat je met Lois Lane op de foto staat is een mooi extraatje toch?
    Zonder flits een mooie duidelijke reportage en veel plezier met je nieuwe collega.

  2. Door ziekte had ik een paar blogs van je gemist, merk ik. Deze is ook alweer zo mooi. Wat een leuke ‘klus’ ook weer voor je, en dan na afloop nog even exclusieve aandacht van de twee prachtdames van Lois Lane… dat doe je niet slecht Jaap 😉 En trouwens, die Chiel is ook van alle markten thuis zeg!

  3. Pingback: De Dominee komt voorbij | Jaap Kroon

Geef een reactie

