Sue the Night

Haarlem

Sue the Night is een Haarlemse singer songwriter die de laatste tijd behoorlijk aan de weg timmert. Onlangs was ze nog te zien bij de 3FM Awards. Helaas greep ze net naast de prijs beste nieuwkomer. Op 5 mei staat ze op het hoofdpodium van Bevrijdingspop in Haarlem. Natuurlijk ben ik daar ook bij als fotojournalist van het team HB. Vorige week mocht ik haar samen met mijn collega Eva Warner interviewen. Dat wil zeggen, ik deed voornamelijk de fotografie en Eva het interview. Haar laatste singel The Whale is te zien en te horen op Youtube. Kijk voor het hele interview op de site van Haerlems Bodem.

Screenshot 2015-04-14 20.58.17

13 thoughts on “Sue the Night

  1. Leuk interview en je hebt er mooie passende foto’s bijgemaakt, ik zeg : goed bezig jaap en vooral zo doorgaan, daar doe je mij en anderen een groot plezier mee!

  2. Wat een mooie foto’s maakte je van haar. Daar zal ze zelf vast ook zeer content mee zijn lijkt me zo…
    En Boudewijn de Groot?! Jee, wat leuk! Waar fotografeerde je hem; onder de blauwe hemel of in het groene gras? Ben heel benieuwd!

  3. Pingback: Their Fairytale | Lyrics, Sentiments and Me

  4. Pingback: Every Waking Breath | Lyrics, Sentiments and Me

Geef een reactie

