Zonder Vonk Geen Vuur

Haarlem

Eerder had ik al een serie portretten gemaakt van de acteurs van deze bijzondere theatervoorstelling. Ik wist dat de foto’s gebruikt zouden worden in het decor, maar dat ze zo prominent aanwezig waren, dat had ik niet verwacht. Maar een nog grotere rol speelden de bewoners van het Rozenprieel. Een wijk in Haarlem. Inmiddels heb ik heb diverse concerten bezocht en bekende Nederlanders ontmoet en geïnterviewd. Maar dit is toch wel de kroon op mijn werk. Als ik aan deze avond terugdenk, dan ben ik weer aan het genieten. Morgen sta ik met een perskaart om mijn nek te fotograferen op het hoofdpodium van Bevrijdingspop in Haarlem, tussen de muzikale “sterren” van Nederland. Als het aan mij had gelegen, hadden deze sterren morgen op het hoofdpodium gestaan. Het hele artikel is te lezen op Haerlems Bodem.

Screenshot 2015-05-04 21.18.10

12 thoughts on “Zonder Vonk Geen Vuur

  1. Dit zijn volgens mij ook wel heel bijzondere sterren, en jij hebt ze nog wat extra laten stralen met de prachtige portretten die je van ze maakte! Geweldig!
    Succes en veel plezier vandaag Jaap, ennuh… waai niet weg!

Geef een reactie

