Jett Rebel

Bevrijdingspop Haarlem 2015

Mede op verzoek van een aantal diehard fans van Jett Rebel, plaats ik hier het hele overzicht van de foto’s die ik tijdens zijn optreden in Haarlem heb gemaakt. Zijn populariteit in Nederland is nog steeds groeiende. Niet zolang geleden stond hij zelfs in een uitverkocht HMH in Amsterdam. In De Wereld Draait Door was hij een periode een graag geziene gast en heel Nederland sprakΒ meer over zijn levensstijl, dan over zijn muziek. Jelte Tuinstra besloot om voortaan alleen nog maar zijn muziek te laten spreken. En dat doet hij meer dan goed. Interviews geeft hij voorlopig nog maar zelden. Op 24 juli speelt hij in het Openluchttheater Caprera, midden in de Bloemendaalse natuur. Dat is bij mij om de hoek en ik ben erbij. Op uitnodiging en als fotograaf. Ik kijk er nu al naar uit.

24 thoughts on “Jett Rebel

  1. De eerste keer dat ik meneer live zag stond ik echt even sprakeloos te kijken. En dan natuurlijk niet alleen omdat hij zo’n leuk bekkie heeft πŸ˜› Hij stroomt over van het talent en ik hoop dat hij nog heel wat fans zal winnen. En deze foto’s Jaap, godsiedorie! Zijn passie voor muziek, raakt jouw gouden talent met foto’s. Een prachtcombi!

Geef een reactie

