ISAAC BULLOCK

Afgelopen zaterdag organiseerde ik weer een van mijn dakterrasconcerten. Een en al gezelligheid, versterkt door de muziek. Muziek die o.a. werd verzorgd door Isaac Bullock, een voormalig kindsoldaat uit Oeganda. Het gaat te ver om hier zijn verleden te beschrijven(wie toch iets meer van hem wil weten, kan naar deze uitzending van EenVandaag kijken). Hij zou het ook niet willen. Muziek is namelijk zijn leven en via de muziek spreekt hij. Het is meer dan spreken, want als Isaac speelt en zingt, dan gaat de magie met je aan de haal. Magie die hij overbrengt op het publiek en zijn mede muzikanten. Ik heb het afgelopen week twee keer mogen ervaren. Bij mij thuis en tijdens de Vivid Sessions in Stiels Livemuziekcafé Haarlem. Isaac is dol op jamsessies en de artiesten zijn dol op hem. Op mijn foto’s zie je o.a. King Julian, Evan van Leeuwen(zang), Rick van Wort( drummer Jett Rebel), Xander Vrienten(basgitarist Jett Rebel), Nick Croes, Thomans Bank(Trijntje Oosterhuis), Kris Rietveld.

Elke Haarlemmer kent Isaac Bullock. Het wordt nu tijd dat heel Nederland hem leert kennen.

Dakterrasconcert

Vivid Sessions o.l.v. Isaac Bullock

23 thoughts on “ISAAC BULLOCK

  1. Was geweldig om al deze muzikanten te mogen ontmoeten en naar hun kunsten te luisteren. Ik hoorde die avond iemand zeggen, “dit leek wel een 360 graden optreden”. Dat zegt genoeg!

  2. Pingback: A Funky Night To Rember | Jaap Kroon

  3. Pingback: A Funky Night To Remember | Jaap Kroon

Geef een reactie

