De Dominee komt voorbij

Al enige tijd liep ik rond met het idee om Tom de Haan te interviewen. In de Haarlemse popscene is hij een opvallende verschijning. Op mijn eerdere blogs Kerkennacht en Teamwork Haerlems Bodem maakte ik daar al melding van. Vorige week was het dan zover. Omdat ik het interview zelf ging doen, had ik mijn collega fotograaf Tim Kulk gevraagd om de fotografie te doen. En dat is even wennen, om zelf niet achter de camera te staan. Maar dat was uiteraard geen reden om mijn camera thuis te laten. We hadden afgesproken in de voormalige kosterswoning van de St. Bavo op de Grote Markt in Haarlem. Een unieke locatie en ik zou wel gek zijn, om mijn grote vriend alleen te laten. Dit resulteerde in Haerlems Bodem behind the scenes. Het werd een mooie en bijzondere ontmoeting met zowel de dominee als met de kerk.

Het hele artikel is te lezen op Haerlems Bodem. De illustratie is van Linda van Bruggen.

Screenshot 2015-07-01 16.28.23

Behind the scenes

5 thoughts on “De Dominee komt voorbij

Geef een reactie

