A Funky Night To Remember

Haarlem

De volgers van mijn blog kennen Isaac Bullock inmiddels. Afgelopen maandag organiseerde hij weer een van zijn vermaarde Vivid Sessions. Het werd er eentje om nooit meer te vergeten. Het was een komen en gaan van muzikale giganten. Jett Rebel, Graham Central Station, Michael Prins, Philip Lassiter (trompettist en schrijver van Prince) en nog vele anderen. Het was ook voor het eerst, dat ik erachter kwam, dat je het koud kunt krijgen van kippenvel. Voor de artikelen in Haerlems Bodem gebruiken we maximaal 800 woorden. Ik had er met gemak nog 800 bij kunnen schrijven. Dat gold trouwens ook voor het aantal foto’s. Ik heb me echter, voor mij doen, redelijk ingehouden. De oorzaak? De muziek die deze gasten maken. Pure funk van de bovenste plank. Dan is het lastig om stil te blijven staan. Ik betrapte mezelf er zelfs op, dat ik meerdere malen een harde wow gilde. Nog net geen gillende tiener. Het is trouwens wel grappig om bij jezelf te ontdekken, dat je zo tot leven kunt komen. Nu moet ik bekennen, dat ik daar al een hele tijd geleden ben achtergekomen. Dat je van het kijken van journaal en het lezen van kranten niet bepaalt vrolijk wordt. En ook niet van het bankhangen voor een TV. Buiten gebeurt het. Of het nu in de natuur of in een lokaal muziekcafé is. Waar dan ook. Daarbuiten ontmoet je de mensen en dan gebeurt er iets. Vaak onverwacht en mooi. Zo ook op deze avond.

Het hele artikel is te lezen op Haerlems Bodem.

Screenshot 2015-07-10 09.50.23

Toegift

4 thoughts on “A Funky Night To Remember

  1. Ik ben het volledig met je eens, buiten gebeurd het, daar is het echte leven. Televisie kijk ik weinig en dan hoofdzakelijk in de winter, je wordt er gewoon droevig van jaap. Sinds ik veel buiten leef en me onder de mensen begeef,geniet ik veel veel meer van het leven. En wat een fraaie en sfeervolle serie heb je er weer van gemaakt, mijn welgemeende complimenten!!

  2. Prachtige foto’s waarin ik de sfeer denk te kunnen ‘zien’ (niet echt voelen, want dat kan alleen als je het echt beleeft) die jou geraakt heeft. Tekst en foto’s gaan goed samen 😉

Geef een reactie

