Jett Rebel & Amber Gomaa

Caprera Bloemendaal

Het is alweer een paar weken geleden, dat ik het voorrecht had, om namens Haerlems Bodem aanwezig te zijn bij het concert van Jett Rebel in het openluchttheater Caprera. Het werd een avond om nooit meer te vergeten. Eentje om in te lijsten. Mijn collega Josien heeft het super opgeschreven in het bijbehorende artikel. Daar heb ik dan ook niet veel aan toe te voegen. Wat het voor mij extra leuk maakte was, dat ik de fotografie samen met mijn zoon Ivan heb gedaan. Van deze samenwerking wordt papa altijd erg blij. Ivan trouwens ook. We waren er al ruimschoots voor de show en bleven na de show gezellig hangen met de band. Je kunt je voorstellen, dat een zoon dan blij is met een vader die hem meeneemt naar een concert van een bekende en zeer populaire band. Dat hij ze dan ook allemaal mag ontmoeten en een feestje met ze mag vieren. En een feestje werd het. Zowel muzikaal als alles er omheen. In de pers wordt vaak geschreven over de Jett Rebel familie. Daar is geen woord over gelogen. Hoe mooi was het, dat wij die avond gewoon in de familie werden opgenomen. Een bijzondere en mooie ervaring. Een ervaring die ik een week later weer mocht beleven, toen ik samen met Eva de getalenteerde Amber mocht interviewen. Wat een prachtmens. Beide artikelen, Jett Rebel & Amber Gomaa en Amber Gomaa, zijn uiteraard te lezen op Haerlems Bodem.

11 thoughts on “Jett Rebel & Amber Gomaa

  1. Afgelopen zondag Jett Rebel op Fields of Joy gezien in Oldenzaal. Wat waren ze weer super goed!
    De gitarist bleek uit Oldenzaal te komen en daarom werden we verwend met een gitaarbattle van een kwartier, door hun genoemd als: De Oldenzaal shuffle. Super!

Geef een reactie

