Sabrina Starke

Paradiso Amsterdam

Twee barkrukken op het podium van de poptempel van Nederland. Op de ene zit Sabrina Starke en op de andere zit ik. Ik voel me meer dan bevoorrecht. Het overkomt je niet elke dag, dat je een van de beste soulzangeressen van Nederland mag interviewen. Hoe het ging, dat kun je lezen in mijn artikel op Haerlems Bodem. Uiteraard had ik ook mijn camera mee en maakte een paar foto’s van de generale repetitie, die wij in zijn geheel mochten bijwonen. Lucky us!

Screenshot 2015-09-02 21.25.59

6 thoughts on “Sabrina Starke

  1. Weer zo prachtig gedaan Jaap! Het interview en de foto’s zijn stunning. De allereerste foto steelt echt de show. Zoals het licht valt en haar gele outfit er uit knalt. En ik kan me voorstellen dat moderene hippie een prachtig compliment voor deze dame was.

Geef een reactie

